Poznajmy się - to i ja sie przywitam
szajka - Pią 04 Sty, 2008 19:35 Temat postu: to i ja sie przywitam hej, od kilku dni chodzi mi po głowie szydełko, z reguly raz w roku siadam i probuje cos zrobic a potem mi nie wychodzi , poddaje sie i zostawiam to na jakis czas... a potem sobie znowu przypominam
Mam na imie Kasia jestem z Wawy, postanowilam ze do was dolacze bo bardzo chce sie nauczyc raz a porzadnie robic na szydelku... z zazdroscia patrze na wasze fotki w pieknych recznie robionych bluzeczkach,... no cudo...
jestem kompletnie zielona ... tzn umiem łańcuszek ale nawet krok nastepny i jakis polslupki juz sa dla mnie problemem...
do tego jestem leworeczna
ale postanowilam sprobowac
Kolezanka ma mi wyslac jakies szydelko i kawalek wloczki zebym miala sie na czym uczyc (bo poki co nie mam kaski zeby sama kupic a i dzieci chore wiec nawet nie ma jak wyjsc do sklepu)
tak więc witam się
i życze sobie powodzenia
gabi12 - Pią 04 Sty, 2008 20:24
hej hej witam serdecznie ja też jestem nowa i bez większych osiągnięć, ale jak chcieć to móc. Szydełko prosta sprawa wystarczy umieć przeciągnąć nitke przez oczko ot cała filozofia. Jeśli już umiesz łańcuszek to chyba już ze słupkami nie będzie tak źle. Jak masz na szydełku oczko z łańcuszka to nawijasz na szydełko 1 raz nitkę z motka i póżniej wkłuj szydełko w robótkę i znowu nawijasz raz nitkę przeciągasz przez robótkę znowu nawijasz i przeciągasz przez 2 oczka i znowu nawijasz i przez kolejne 2 oczka przeciągasz ijuż jest słupek. Mam nadzieję że dobrze ci wytłumaczyłam daj znać jak ci idzie . Pozdrawiam i zapraszam częściej. Zdrówka dla dzieci życzę
szajka - Pią 04 Sty, 2008 20:49
dzieki za zdrowko
poki co cwicze teorie poki mi kolezanka z drugiego kranca PL nie wysle szydelka i wloczki kjakiejs zebym miala na czym cwiczyc, wiec dam znac jak juz cos bede miala
grzewa - Pią 04 Sty, 2008 21:14