Makrama szydełkowa - Makrama szydelkowa POMOCY
AnkaR - Sob 12 Lis, 2005 16:44 Temat postu: Makrama szydelkowa POMOCY Czesc dziewczyny , jestem nowa i zupelnie zielona jezeli chodzi o makrame szydelkowa , ale bardzo , BARDZO mi sie podoba . Chciala bym sie nauczyc czy ktos mi moze powiedziec jak zaczac ten łancuszek?
Dziekuje z gory.
Anna B. - Sob 12 Lis, 2005 23:24
Ten łańcuszek jest pokazany T U T A J
Zaczynasz jak każdy łańcuszek szydełkowy, tyle że w pierwsze oczko dwa razy wbijasz szydełko.
AnkaR - Wto 22 Lis, 2005 14:17 Temat postu: Makrama syzdelkowa Dziekuje bardzo , UDALO MI SIE Ale to na razie sam lancuszek .....
Anna B. - Wto 22 Lis, 2005 16:41
Łańcuszek to baza. Reszta jest już o wiele łatwiejsza.
Rób i pokazuj postępy prac, bo jestem ciekawa, jak Ci pójdzie. )
AnkaR - Wto 22 Lis, 2005 17:42
Na razie musze skonczyc ozdoby na choinke i chce przeskanowac wszystko co mam na temat ozdob , pomiejszyc zdjecia .... Po swietach na pewno pokaze jakies efekty
koronka - Czw 13 Kwi, 2006 12:48
jakos łańcuszek to małe piwko przy reszcie.Dokładnie widac jak wbijać szydełko, ale jak robicie reszte???
BAFFI - Śro 27 Wrz, 2006 21:59
Witam
Bardzo zaciekawiła mnie ta technika i mam takie proste pytanie , a jakże mnie nurtujące , czy mógłby mi ktoś powiedzieć na jakich niciach się to robi i jaki numer szydełka
Za wszelkie rady pięknie dziękuję
uska3 - Czw 28 Wrz, 2006 06:18
Hej
ja pierwsza makramę robiłam z kordonka Ariadny , szydełkiem 1,25 ( w sznurku makramowym , jak gdzies czytałam powinno być o numer cieńsze szydełko niż zalecaja pruducenci nitki z której sie robi ) , troche sie mechaciła w robocie ale na dla nauki jak znalazł
Teraz zakupiłam Aidę nr 5 firmy Coats i juz wypróbowałam sznureczek szydełkiem 1,5 , wychodzi rewelacyjnie ..POLECAM z czystym sumieniem
BAFFI - Czw 28 Wrz, 2006 13:50