Maszyny do szycia - Pomocy - zepsuła mi się maszyna !!!
alla - Sob 05 Wrz, 2009 22:30 Temat postu: Pomocy - zepsuła mi się maszyna !!! Niewiele szyję, najwyżej jakieś drobiazgi, poprawki itp.
Mam starą maszynę Łucznik i właśnie mi się zepsuła. Nie znam się na maszynach i nie wiem czy to poważna awaria, czy sama mogę usunąć tę usterkę ?
Jak to wytłumaczyć ? po prostu maszyna szyje w jednym miejscu, nie przesuwa materiału, ta część (nie wiem jak się nazywa) dolna nie działa
Czy ktoś może mi pomóc ???
Nazbierało mi się trochę do szycia (obszycie 2 materiałów na obrusy, skrócenie spodni z długich na 3/4 itp.), a tu
klapa
weronika5810 - Nie 06 Wrz, 2009 10:34 Temat postu: Re: Pomocy - zepsuła mi się maszyna !!!
| alla napisał/a: | Niewiele szyję, najwyżej jakieś drobiazgi, poprawki itp.
Mam starą maszynę Łucznik i właśnie mi się zepsuła. Nie znam się na maszynach i nie wiem czy to poważna awaria, czy sama mogę usunąć tę usterkę ?
Jak to wytłumaczyć ? po prostu maszyna szyje w jednym miejscu, nie przesuwa materiału, ta część (nie wiem jak się nazywa) dolna nie działa
Czy ktoś może mi pomóc ???
Nazbierało mi się trochę do szycia (obszycie 2 materiałów na obrusy, skrócenie spodni z długich na 3/4 itp.), a tu
klapa  | Może to :na dole z boku jest mała gałeczka ta narysowana kratka i ścieg stębnówki może masz odwrotnie, przekręć w kierunek stębnówki .albo może masz przekręconą gałkę numerowaną na zero ,przekręć to do odpowiedniego numeru np.3( to jest szerokość ściegu) sprawdż to co napisałam i powinno być w porządku.
Paddington - Nie 06 Wrz, 2009 11:08
Jeżeli masz blisko do Poznania (widzę, że mieszkasz w Wielkopolsce) to ja polecić mogę dobry punk naprawy maszyn do szycia- jest koło Makro blisko trasy szybkiego tramwaju (pestka) - nie wiem czy i jak znasz Poznań.
Ja na maszynach się nie znam, ale nie dalej jak w środę sama odwoziłam tam maszynę do naprawy. Jeżeli chcesz to oczywiście podam szczegóły- nawet z telefonem do tego pana- można zadzwonić i opowiedzieć o problemie.