To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
RękoDzielni - Forum u Maranty

miejsce spotkań miłośników robótek ręcznych wszelkich
i nie tylko...

Maszyny do szycia - Pomocy - zepsuła mi się maszyna !!!

alla - Sob 05 Wrz, 2009 22:30
Temat postu: Pomocy - zepsuła mi się maszyna !!!
Niewiele szyję, najwyżej jakieś drobiazgi, poprawki itp.
Mam starą maszynę Łucznik i właśnie mi się zepsuła. Nie znam się na maszynach i nie wiem czy to poważna awaria, czy sama mogę usunąć tę usterkę ?
Jak to wytłumaczyć ? hmm po prostu maszyna szyje w jednym miejscu, nie przesuwa materiału, ta część (nie wiem jak się nazywa) dolna nie działa Sad

Czy ktoś może mi pomóc ??? przykro mi
Nazbierało mi się trochę do szycia (obszycie 2 materiałów na obrusy, skrócenie spodni z długich na 3/4 itp.), a tu
klapa wściekły

weronika5810 - Nie 06 Wrz, 2009 10:34
Temat postu: Re: Pomocy - zepsuła mi się maszyna !!!
alla napisał/a:
Niewiele szyję, najwyżej jakieś drobiazgi, poprawki itp.
Mam starą maszynę Łucznik i właśnie mi się zepsuła. Nie znam się na maszynach i nie wiem czy to poważna awaria, czy sama mogę usunąć tę usterkę ?
Jak to wytłumaczyć ? hmm po prostu maszyna szyje w jednym miejscu, nie przesuwa materiału, ta część (nie wiem jak się nazywa) dolna nie działa Sad

Czy ktoś może mi pomóc ??? przykro mi
Nazbierało mi się trochę do szycia (obszycie 2 materiałów na obrusy, skrócenie spodni z długich na 3/4 itp.), a tu
klapa wściekły
Może to :na dole z boku jest mała gałeczka ta narysowana kratka i ścieg stębnówki może masz odwrotnie, przekręć w kierunek stębnówki .albo może masz przekręconą gałkę numerowaną na zero ,przekręć to do odpowiedniego numeru np.3( to jest szerokość ściegu) sprawdż to co napisałam i powinno być w porządku.
Paddington - Nie 06 Wrz, 2009 11:08