Poznajmy się - Witam - Efa
Efa - Sob 02 Paź, 2010 16:36 Temat postu: Witam - Efa Witam serdecznie,
mam na imię Ewa. Mieszkam i studiuję w Poznaniu. Około 4 lata temu zaczęłam interesować się szydełkowaniem. Skąd taki pomysł? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia (nikt z rodziny w owym czasie nie zajmował się robótkami ręcznymi). Za pomocą informacji zamieszczonych w Internecie (szczególnie na tym forum ) nauczyłam się podstaw szydełkowania. Na początku wykorzystując dostępne schematy wykonywałam serwetki. Jednakże dość szybko mnie to znudziło. Zabrałam się więc za dzierganie ubrań. Obecnie największą przyjemność sprawia mi wymyślanie swetrów robionych techniką łączoną (druty + szydełko). Od niedawana także próbuje robić frywolitki.
Poza tym w końcu się odważyłam (jestem z natury bardzo nieśmiała) przedstawić swoje prace. Postaram się prezentować je na forum, zaczęłam też pisać blog: http://robotki.efablog.pl/.
Pozdrawiam
Efa
anna.pluta1 - Sob 02 Paź, 2010 17:47
witaj
saba52 - Sob 02 Paź, 2010 18:07
fk, Witaj krajanko i zapraszam na nasze poznańskie spotkania(zajrzyj na wątek Nasze Spotkania)miło będzie Cię poznać
Efa - Sob 02 Paź, 2010 18:19
Bardzo dziękuję za zaproszenie Chętnie się zjawię!
Paddington - Nie 03 Paź, 2010 11:33
Witaj ! Miło mi Ciebie poznać. To świetnie że grono poznanianek będzie miało jeszcze jedną Maranciarkę
Z tego co piszesz to po prostu MASZ TALENT. Ja znam szydełko od bardzo bardzo dawna, ale nie umiem wymyślać wzorów- zawsze z jakiegoś muszę robić. Samodzielne tworzenie wzorów i ich kombinacji zawsze było dla mnie wyrazem nadzwyczajnego zaawansowania
Będę podglądać Twój blog Ja swojego nie mam- nie czuję potrzeby takiego wtorzenia, ale od czasu do czasu opisuję swoje kociaki na blogu koleżanki www.pokociemu.pl
Pozdrawiam i mam nadzieję, że spotkamy się w Poznaniu
Efa - Nie 03 Paź, 2010 13:10
No z tym talentem to ewidentnie przesadziłaś
Już nie mogę się doczekać spotkania!
stonesik - Nie 03 Paź, 2010 13:18
Serdecznie witam imienniczkę!