Pogaduchy - Projekt Pocztówkowy
Pyziulka - Wto 19 Paź, 2010 06:24 Temat postu: Projekt Pocztówkowy Na taką małą prośbę natrafiłam na ravelry:
| Cytat: | Jestem nauczycielką 3 klasy małej szkoły podstawowej i szukam pocztówek do mojej sali. Pocztówka powinna pokazywać albo miejsce kulturalne, wydarzenie kulturalne lub ludzi. Najbardziej dzieciom podobają się te pocztówki, na których widać inne dzieci lub to jak żyją ludzie poza naszym wiejskim Oregonem.
Moi uczniowie żyją otoczeni zbożem, sianem i farmami. Zdecydowana większość mieszka w domkach jednorodzinnych. Projekt pocztówkowy pozwoli nam zobaczyć czym różnią się / są podobne różne miejsca na Ziemi. Używamy ich do nauki geografii (2 mapy na ścianach w korytarzu), pisania i kultury. Na koniec roku każde z dzieci wybiera sobie jedna kartę i zabiera ją do domu. Dlatego bardzo proszę o pocztówki. Nie potrzebujemy książek ani kaset wideo (choć nam je proponują) ale bardzo dziękuję za oferty w imieniu moich dzieci! Dziękuję za waszą szczodrość!
3rd Grade
Tangent Elementary
32100 Old Oak Dr
Tangent, OR 97389 USA
|
No to jak? Pokażemy dzieciakom jak fajnie jest w Polsce? Wymieniłam kilka wiadomości z autorką posta i okazało się, że jeszcze nigdy nie miała żadnej kartki z Polski. Bardzo się ucieszyła z mojej propozycji wysłania kilku pocztówek oraz ulotek w języku angielskim o Polsce i Toruniu. Pomyślałam, że może i ktoś z was sie przyłączy?
ania10525 - Wto 19 Paź, 2010 06:53
Pyziulka, świetny pomysł ,
ale mam problem bo nie umiem po angielsku ładnie i składnie pisać , jakaś noga jestem z tego języka ,
chociaż postaram się poszukać na stronie mojego miasta i okolicznych kilka słów po angielsku o tych miejscach na pocztówkach które wybiorę
Madzia - Wto 19 Paź, 2010 17:36
Nie bardzo rozumiem jaka to ma być pocztówka. Z ludźmi chyba nie ma.
Pyziulka - Wto 19 Paź, 2010 17:46