To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
RękoDzielni - Forum u Maranty

miejsce spotkań miłośników robótek ręcznych wszelkich
i nie tylko...

Poznajmy się - Pozdowienia z Nowegii.

elske - Pią 03 Cze, 2011 17:46
Temat postu: Pozdowienia z Nowegii.
Pierwszy raz weszłam tu 2 lata temu, w poszukiwaniu wzorów na aniołki szydełkowe. To forum to kopalnia wiedzy i inspiracji. Zaglądam od czasu do czasu w poszukiwaniu schematów.
Z zawodu jestem krawcową. Lubie szyć, szydełkować. Niestety, zapał mam słomiany. Od 4 lat mieszkam w Norwegii . 2 miesiące temu znalazłam tu wymarzona pracę : szyję norweskie stroje narodowe. Stroje są szyte częściowo na maszynie, częściowo ręcznie. Mam pracę - hobby Very Happy.

anna.pluta1 - Pią 03 Cze, 2011 18:20

witaj
danuta_50 - Pią 03 Cze, 2011 19:34

elske, Witaj cmoknięcie kwiatek dla ciebie Masz rację lepiej nie mogłaś trafić.tutaj są same artystyczne duszyczki i wiele można się od nich nauczyć a jeśli nawet nie nauczyć to podziwiać cudowne prace dla odstresowania się.Rzadko się zdarza że praca zawodowa to przedłużenie swojego hobby.......tylko zazdrościć.
barbara 1 - Sob 04 Cze, 2011 20:12

kwiatek dla ciebie kwiatek dla ciebie kwiatek dla ciebie kwiatek dla ciebie kwiatek dla ciebie kwiatek dla ciebie kwiatek dla ciebie
makramka - Sob 04 Cze, 2011 20:45

Ale masz fanie hobby to praca a praca to hobby tylko pozazdrościć, ale tak życzliwie bez zawiści cool wesoło mi
saba52 - Sob 04 Cze, 2011 23:09

Witaj kwiatek dla ciebie cmoknięcie
Paddington - Nie 05 Cze, 2011 10:08

Cześć Smile miło mi poznać Smile
Norwegia... pewnie masz tam urokliwie i pięknie Smile
A do tego ta praca... super Smile Czy pochwalisz się fotkami strojów własnoręcznie wykonanych? Przy okazji poznamy inne ludowe ciuszki niż nasze Smile

graynka - Nie 05 Cze, 2011 10:54

Witaj kwiatek dla ciebie
wiesia-kal - Nie 05 Cze, 2011 13:59

witaj na nafajniejszym forum w necie : kwiatek dla ciebie kwiatek dla ciebie