To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
RękoDzielni - Forum u Maranty

miejsce spotkań miłośników robótek ręcznych wszelkich
i nie tylko...

Pogaduchy - POŚCIEL WEŁNIANA

borutka63 - Pią 05 Kwi, 2013 16:50
Temat postu: POŚCIEL WEŁNIANA
Proszę was o wskazówki odnośnie pościeli wełnianej którą mam zamiar zakupić ze względów zdrowotnych.Nie mogę się zdecydować bo nie znam się na wełenkach.Myślę zamówić przez internet.
kabyr - Pią 05 Kwi, 2013 20:34
Temat postu: Re: POŚCIEL WEŁNIANA
borutka63 napisał/a:
Proszę was o wskazówki odnośnie pościeli wełnianej którą mam zamiar zakupić ze względów zdrowotnych.Nie mogę się zdecydować bo nie znam się na wełenkach.Myślę zamówić przez internet.

Piszesz, że ze względów zdrowotnych chcesz zakupić pościel wełnianą.
Masz na myśli pościel z wełny wielbłądziej tak?
Otóż ja ją używam - przepraszam mąż cmoknięcie ,
bo moja jest schowana głęboko wściekły
od kilkunastu lat.
Na początku och i ach no bo kto by nie chwalił zakupu za grubą forsę cmoknięcie ,
ale po jakimś czasie okazało się, że źle się czuję.
Bywało raz lepiej raz gorzej,
aż skłoniło mnie to do pójścia do lekarza.
Okazało się, że jestem uczulona na WEŁNĘ.
Mąż śpi do dzisiaj i chwali sobie. cmoknięcie
Dla mnie jest ona bardzo uciążliwa jeżeli chodzi o pranie.
Prześcieradło jest bardzo ciężkie, powłoka trochę lżejsza
ale i tak trzeba kulturysty, aby zmagał się podczas prania.
Ja piorę raz na pół roku cmoknięcie

borutka63 - Pią 05 Kwi, 2013 21:36