|
Skąd bierzecie inspiracje? |
| Autor |
Wiadomość |
wedelka16
Milczek

Autor tematu Dołączyła: 20 Lut 2014 Posty: 11
Medale: Brak
|
Wysłany: Sob 26 Lip, 2014 12:19 Skąd bierzecie inspiracje?
|
|
|
Witam
Jestem od niedawna samoukiem szydełkowania i zastanawiam się skąd bierzecie pomysły i wzory. Do tej pory korzystałam z gazetek Diana i oczywiście forum
Podeślijcie jakieś stronki. Znam rosyjskie forum ale niestety nie znam rosyjskiego i nei potrafię jeszcze sama zastosować samego wzoru bez opisu ile oczek itd...
|
|
|
|
 |
vichta
Użytkownik b. aktywny Marzena

Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 104 razy Wiek: 59 Dołączyła: 10 Cze 2014 Posty: 1943 Skąd: Piotrkow Tryb/Oxford
Medale: 1 (Więcej...)
|
Wysłany: Sob 26 Lip, 2014 13:25
|
|
|
Trudno tak po prostu "podeslac stronki", jesli nie wiemy, czego konkretnie szukasz. Takich stron sa tysiace...
Nic nie piszesz o sobie, co do tej pory udalo Ci sie wydziergac, czy znasz angielski, niemiecki, francuski, czy moze jestes w stanie poradzic sobie tylko z polskim opisem.
Co chcialabys wydziergac? Narzute, bluzke, serwetke? Takie informacje ulatwilyby odpowiedz.
|
|
|
|
 |
lucyna112
Użytkownik średnioaktywny

Kraj:

Pomogła: 6 razy Wiek: 62 Dołączyła: 18 Gru 2006 Posty: 208 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 26 Lip, 2014 19:35
|
|
|
http://club.osinka.ru/
i drugi dział od góry a jakby co to znam rosyjski i służę pomocą 
|
_________________ Lucy |
|
|
|
 |
AlaJ
Użytkownik b. aktywny

Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 70 razy Wiek: 70 Dołączyła: 21 Sty 2010 Posty: 1700
|
|
|
|
 |
Grażyna

Kraj:

Rangi dodatkowe:

Rangi:

Pomogła: 102 razy Dołączyła: 02 Sie 2005 Posty: 8050 Skąd: z Bełchatowa
Medale: 2 (Więcej...)
|
|
|
|
 |
wedelka16
Milczek

|
Wysłany: Nie 27 Lip, 2014 22:39
|
|
|