Przesunięty przez: maranta Czw 26 Mar, 2015 11:12 |
Wielki zlot rocznicowy Maranciaków - dyskusja |
Autor |
Wiadomość |
maranta


Kraj:

Autor tematu Pomogła: 68 razy Wiek: 56 Dołączyła: 01 Cze 2005 Posty: 5985 Skąd: Gdynia
Medale: 2 (Więcej...)
|
Wysłany: Nie 11 Sty, 2015 22:42 Wielki zlot rocznicowy Maranciaków - dyskusja
|
|
|
Hej, hej Maranciaczki kochane, czas szybko leci. 1 czerwca 2015 roku będziemy obchodzili dziesiątą rocznicę istnienia naszego forum.
Z tej okazji planujemy trochę różności na forum i między innymi powstał pomysł spotkania w większym gronie.
Przyszedł czas zadać kilka pytań w związku z tym.
Czasu jeszcze troszkę jest, ale już teraz trzeba zacząć myśleć o organizacji i ewentualnyej rezerwacji noclegów, jakiejś sali itp.
Odnośnie terminu - lato oczywiście. W czerwcu jeszcze trwa rok szkolny, więc poddaję pod dyskusję czy wybrać czerwiec, czy może już okres wakacyjny.
Miejsce - mamy trzy propozycje, ale i na inne jesteśmy otwarci.
Środek Polski - Warszawa lub Łódź (w Łodzi z pewnością będzie taniej).
Północ, czyli moje rodzinne miasto - Gdynia.
Już teraz uprzedzam, że poza Gdynię nie dam rady wyruszyć a i na spotkanie się w Gdyni z Wami nie mogę dać 100% gwarancji, bo z moim zdrowiem to tak bywa, że nieraz z łóżka się nie ruszam. Co ma być to będzie.
Najważniejsze - ile osób byłoby gotowych przyjechać na taki zlot.
Myślę, że będzie potrzebny nocleg (dla ilu osób?), jakaś większa sala, wyżywienie.
Wcześnie trzeba zrobić rezerwację, jakieś wstępne opłaty.
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w organizowaniu takichh spotkań? Czy ktoś orientuje się jakby to wyglądało cenowo? Czy ktoś byłby w stanie pomóc przy organizacji?
Jeśli w Gdyni to od razu mówię, że sama nie podołam zorganizowaniu.
Piszcie co o tym myślicie, no i czego oczekujecie po takim spotkaniu. Każdy fajny pomysł na wagę złota.
Za oknem szaleje wichura, więc pomyślmy o lecie i o miłym spotkaniu w gronie Maranciaków 
|
_________________ Pozdrawiam, Anna
http://maranciaki.pl
Galeria prac:
http://maranciaki.pl/galeria.htm
Blog: http://maranta.blox.pl |
|
|
|
 |
teris
Użytkownik b. aktywny


Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 12 razy Wiek: 57 Dołączyła: 26 Sie 2006 Posty: 1016 Skąd: Pilica
Medale: 3 (Więcej...)
|
|
|
|
 |
bogumila7486
Użytkownik aktywny Ania Aniołek

Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 10 razy Wiek: 49 Dołączyła: 03 Sie 2009 Posty: 326 Skąd: Płońsk
Medale: Brak
|
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015 11:33
|
|
|
Ja byłabym chętna ale wszystko zależy od terminu. Zostałam zobligowana przez młodzież z naszej orkiestry, że mam być wychowawcą podczas wyjazdu do Włoch. Jeśli terminy się nie nałożą to napewno będę. Nie wiem czy termin wakacyjny jest najlepszym wyborem. 1. Jest drogo w tym czasie. 2. Trzeba dość wcześnie robić rezerwacje, żeby załatwić coś fajnego. Aniu a Ty nie daj się chorobie 
|
_________________ Moja galeria: https://picasaweb.google.com/113272224947632947197 |
Ostatnio zmieniony przez bogumila7486 Pon 12 Sty, 2015 11:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mirellaj
Milczek Mirka

Dołączyła: 30 Lis 2010 Posty: 1
Medale: Brak
|
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015 12:08
|
|
|
Ja bym była chętna, oczywiście jak zdrowie nie będzie szwankowło . Najlepiej jak by to była Łódź . Trzymaj się Aniu , pozdrawiam Cię serdcznie 
|
_________________ Pozdrawiam
Mirka |
|
|
|
 |
żabka
Gaduła ;)


Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 14 razy Wiek: 48 Dołączyła: 25 Sty 2009 Posty: 3301 Skąd: Swarzędz
Medale: 1 (Więcej...)
|
|
|
|
 |
willowka
Milczek

Kraj:

Dołączyła: 16 Gru 2007 Posty: 7 Skąd: Łódź
Medale: Brak
|
|
|
|
 |
teris
Użytkownik b. aktywny


Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 12 razy Wiek: 57 Dołączyła: 26 Sie 2006 Posty: 1016 Skąd: Pilica
Medale: 3 (Więcej...)
|
|
|
|
 |
anpar
Użytkownik aktywny


Rangi dodatkowe:

Pomogła: 8 razy Dołączyła: 30 Lis 2007 Posty: 802
Medale: Brak
|
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015 15:18
|
|
|
oj ciężka sprawa będzie, bo to daleko nad morze jak dla mnie, ale gdyby było w Gdyni to ale mam tam rodzinkę wiec moze by się udało,
musze tylko powiedzieć Aniu że gdyby to było w okresie przedwakacyjnym to najlepiej na plaży
każda z kocykiem pod pachą i prowiantem w koszyczku, a noclegi gdyby był ustalony termin to tez każdy indywidualnie - wtedy nie musisz się niczym martwić.
Bo jak znam życie to organizatorów raczej będzie mało
dużo zdrówka Ci życzę 
|
_________________ http://anpar1.fotosik.pl/albumy/355869.html
http://anpar40.blogspot.com/ |
|
|
|
 |
AlaJ
Użytkownik b. aktywny

Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 70 razy Wiek: 67 Dołączyła: 21 Sty 2010 Posty: 1700
Medale: 1 (Więcej...)
|
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015 16:18
|
|
|
Ja maczałam paluszki w organizowaniu takich zjazdów. Pomóc, niestety nie mogę, ale mogę podpowiedzieć, jak się za to zabrać, żeby coś z tego wyszło.
1. Wybrać miejsce (tak swoją drogą też uważam, że bez Ani zjazd się nie liczy ).
2. Znaleźć ośrodek (tu już musi zawiązać się grupa organizacyjna i zdecydować jaki to ma być ośrodek - na 50 osób, na 100 osób, czy z wyżywieniem czy beż, czy ma dużą salę na wspólne pogaduchy, itp.). Ustalić z właścicielem zasady wynajęcia -do kiedy musi być wpłacona zaliczka.
3. Ustalić termin (to właściwie razem z pkt. 2 - trzeba od razu pytać, czy termin wolny w ośrodku.
4. Wybrać termin końcem maja, lub początkiem czerwca (nie później, bo wejdzie w paradę koniec roku i nie wcześniej, bo wejdą w paradę komunie (jak nie we własnym domu, to pociotków)).
5. Nie organizować zjazdu w wakacje. bo ośrodki zajęte i wyjazdy urlopowe skutecznie pomieszają szyki.
6. Ogłosić zapisy i bezwzględnie przestrzegać warunku - zapisanie się plus zaliczka!! Chętnych, co się nie zmieszczą przyjmować na listę rezerwową, zawsze jest tak, że komuś coś skutecznie pomiesza szyki w ostatniej chwili i takich ktosiów może być całkiem sporo.
7. Ustalić program zjazdu.
No a potem to już tylko dobrze się bawić. 
|
_________________
https://picasaweb.google.com/100781043743691970700/BizuteriaFrywolitkowaAli?authkey=Gv1sRgCObsktv_1JX9-QE# |
|
|
|
 |
maranta


Kraj:

Autor tematu Pomogła: 68 razy Wiek: 56 Dołączyła: 01 Cze 2005 Posty: 5985 Skąd: Gdynia
Medale: 2 (Więcej...)
|
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015 17:14
|
|
|
Dodałam ankietę, możecie oddawać głosy, będzie łatwiej podjać decyzję przy wyborze miejsca i terminu
Proszę, nie bierzcie mnie pod uwagę przy wyborze miejsca, bo ze mną to różnie bywa, więc głosujcie jak Wam bardziej odpowiada.
Z pewnością centrum Polski będzie najlepiej dostępne dla większości z Was.
|
_________________ Pozdrawiam, Anna
http://maranciaki.pl
Galeria prac:
http://maranciaki.pl/galeria.htm
Blog: http://maranta.blox.pl |
|
|
|
 |
nutinka
Użytkownik aktywny Nutinka


Kraj:

Pomogła: 15 razy Dołączyła: 24 Lis 2007 Posty: 605 Skąd: Toruń
Medale: Brak
|
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015 18:16
|
|
|
Jestem pomiędzy Gdynią i Łodzią. Chętnie wezmę udział, ale u mnie też trochę od zdrowia zależy, więc deklarować się nie mogę. W razie czego nocleg sobie znajdę, a być z wami mogę i tak.
|
_________________ Mam bloga! Gość, zapraszam na rozmaitości: http://danutinka.blogspot.com/
Zachęcam do wymiany różnych rzeczy: http://www.finta.pl/ref/nutinka |
|
|
|
 |
Jarka
Super gaduła :))


Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 9 razy Wiek: 57 Dołączyła: 21 Lut 2006 Posty: 10041 Skąd: Stargard Szcz.
Medale: 2 (Więcej...)
|
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015 19:08
|
|
|
Pomysł świetny !! Według mnie termin to najlepiej końcówka maja, lub początek września, bo wtedy łatwiej i taniej o nocleg. Gdynia super, a co myślicie o Poznaniu też fajne miejsce i dobre komunikacyjnie (nie wspomnę jak zgrane są tam dziewczyny - cyklicznie się spotykają - zawsze IM zazdroszczę)
Oczywiście bez Ani to nie ma mowy 
|
_________________ Jarka
mor-dka@wp.pl |
Ostatnio zmieniony przez Jarka Pon 12 Sty, 2015 19:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
vichta
Użytkownik b. aktywny Marzena


Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 104 razy Wiek: 57 Dołączyła: 10 Cze 2014 Posty: 1943 Skąd: Piotrkow Tryb/Oxford
Medale: 1 (Więcej...)
|
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015 20:23
|
|
|
Na miejsce spotkania zaproponowałabym Bronisławów nad Zalewem Sulejowskim, dokładnie w sercu Polski. Miejsce znam naocznie. Tam każdy znajdzie to, czego potrzebuje. Jest wodny ośrodek wypoczynkowy Wodnik z niedrogim hotelem, domkami kempingowymi i polem namiotowym do wyboru. Do tego stołówka, smażalnia i wędzarnia ryb i bar oraz wypożyczalnia sprzętu wodnego, kąpielisko, możliwość rozpalenia ogniska, grilla, itp. Szczegóły na STRONIE OŚRODKA.
Pięć minut piechotą od ośrodka jest hotel*** Magellan, a właściwie jest to centrum szkoleniowe dla grup, czyli obiekt przygotowany do organizowania różnego rodzaju zlotów. Są tam sale konferencyjne, klub nocny, park linowy (jeszcze go nie widziałam, więc się nie wypowiadam), restauracja oraz SPA. Można wykupić niedrogi dzienny karnet na basen (w tym mokra i sucha sauna i jacuzzi), jeśli się nie jest gościem hotelu. Dla gości basen jest gratis. Szczegóły na STRONIE HOTELU .
Osobiście polecałabym jednak ośrodek Wodnik, z ewentualną możliwością skorzystania z atrakcji Magellana. Być może coś się zmieniło, ale kiedyś ten hotel nie należał do najczystszych, choć do basenu i SPA zastrzeżeń nie mam, tylko do pokoi. Pokój w Magellanie 170-330 zł/os, w Wodniku 42-55 zł/os.
Dojazd:
W połowie drogi między Piotrkowem i Tomaszowem trzeba skręcić z "gierkówki" w kierunku południowym. Po kilkunastu minutach jest się na miejscu. Z Piotrkowa są autobusy PKS, dojeżdżające chyba tylko do skrzyżowania przy kapliczce, ok. 2 km od ośrodka (być może dalej, trzeba sprawdzić), oraz prywatne busy, które jeżdżą aż pod hotel. Z Tomaszowa PKS, o busach nic mi nie wiadomo.
Jeśli pogoda dopisze, to można się wymoczyć w jeziorze, apotem pośpiewać przy ognisku, jeśli nie, to idziemy do jacuzzi, a potem na dyskotekę do nocnego klubu
Wszystko to jest przepięknie położone w lesie nad Jeziorem Sulejowskim. Las obfituje w grzyby (grzybiarzy też), więc fajnie byłoby wybrać się tam we wrześniu... A może ktoś woli wędkowanie? Dla każdego coś miłego
Mam nadzieję, że w tym terminie udałoby mi się dotrzeć, ale musiałabym jak najszybciej poprosić o urlop.
Ośrodek Wodnik
Hotel Magellan

|
_________________
 |
|
|
|
 |
Natalia

Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 33 razy Wiek: 68 Dołączyła: 05 Lut 2007 Posty: 1078 Skąd: ŚLĄSK
Medale: 2 (Więcej...)
|
Wysłany: Pon 12 Sty, 2015 23:52
|
|
|
Dziewczyny ogarnijcie się ...
Ania jest matką tego sukcesu ,chcecie świętować 10 lecie istnienia forum bez Ani?
jeśli spotkanie będzie w Gdyni sądzę , że znajdzie się ktoś mobilny ,jeśli nie osobiście Anię samochodem przywiozę i odwiozę nawet jeśli miałaby być na nim tylko 10 minut
to moje skromne zdanie w tej sprawie ...
|
Ostatnio zmieniony przez Natalia Pon 12 Sty, 2015 23:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Mariola
Użytkownik aktywny Mariola:)


Kraj:

Pomogła: 7 razy Wiek: 59 Dołączyła: 23 Sty 2009 Posty: 961 Skąd: Orle
Medale: Brak
|
Wysłany: Wto 13 Sty, 2015 08:26
|
|
|
jestem za Oczywiście Gdynia jak najbardziej 
|
_________________ Mariola
mojerobotkowo.blogspot.com |
|
|
|
 |
doorcia
Użytkownik aktywny


Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 12 razy Wiek: 40 Dołączyła: 08 Lip 2005 Posty: 588 Skąd: Kraków
Medale: 1 (Więcej...)
|
Wysłany: Wto 13 Sty, 2015 10:53
|
|
|
też mi się wydaje, że bez Ani to nie ma sensu... każdy chciałby Cię poznać Aniu, Ty mnie wprowadziłaś w świat robótek ręcznych i jeśli będę mogła jechać to 200-300 km więcej nie zrobi różnicy, w końcu mamy Pendolino 
|
_________________ mój nowy album https://picasaweb.google.com/110341417982336507624 |
|
|
|
 |
adamwl
Użytkownik średnioaktywny

Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 16 Lut 2014 Posty: 227
Medale: Brak
|
Wysłany: Wto 13 Sty, 2015 11:57
|
|
|
Ehh chętnie bym się wybrał, tylko nie wiem jak z czasem u mnie będzie, ale parę uwag dorzucę, może się przydadzą.
Co do terminu to chyba najlepiej wrzesień, do czerwca wydaje się niby dużo czasu, ale jak zacznie się wszystko rozkręcać, przynajmniej mi tak wczesny termin wydaje się nierealny.
Jeśli idzie o miasto-gospodarza:) to też obojętne, ważne żeby miejsce zlotu było dobrze skomunikowane z resztą miasta.
A co do ogłoszenia brakuje mi info ile taki zlot ma potrwać( a to dość ważne), no i czy będzie to raczej czas pogaduch itp, czy pogaduchy+coś w stylu warsztatów, bo to w pewnym sensie determinuje potrzeby lokalowe i też całokształt bagażu jaki trzeba będzie zabrać na wyprawę.
|
|
|
|
 |
we_st
Użytkownik b. aktywny Weronika


Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 40 razy Wiek: 55 Dołączyła: 06 Mar 2007 Posty: 1688
Medale: 1 (Więcej...)
|
Wysłany: Wto 13 Sty, 2015 14:40
|
|
|
Moim skromnym zdaniem żadne inne miejsce jak okolice Gdyni nie wchodzą w grę. Bez Ani spotkanie nie będzie miało sensu. Jeóli maranta nie może się ruszyć ze swojej miejscowości, to dyskusję na temat lokalizacji spotkania uważam za bezsensowną. Dla mnie miejsce jest jasne - Gdynia i tyle. Przecież dla mnie każde miejsce to baaaaardzo daleko Zostaje termin. Lepiej chyba byłoby we wrześniu - tak myślę. Bo po pierwsze więcej czasu na organizację, trochę niższe ceny niż w sezonie wakacyjnym.
Mogę pomóc organizatorom, bo mam sporo wolnego czasu.
|
_________________ Zapraszam na bloga http://westlandowo.blogspot.de/ |
|
|
|
 |
maranta


Kraj:

Autor tematu Pomogła: 68 razy Wiek: 56 Dołączyła: 01 Cze 2005 Posty: 5985 Skąd: Gdynia
Medale: 2 (Więcej...)
|
Wysłany: Wto 13 Sty, 2015 14:58
|
|
|
Bardszo bym chciała się z Wami zobaczyć, ale kompletnie nie wiem jak to będzie.
Dziś lekarka widziała moje ostatnie wyniki i się za głowę złapała, dała skierowanie na jeszcze dodatkowe dwa badania w trybie pilnym a potem chyba szpital, jeśli się okaże, że to jest coś co się da leczyć.
|
_________________ Pozdrawiam, Anna
http://maranciaki.pl
Galeria prac:
http://maranciaki.pl/galeria.htm
Blog: http://maranta.blox.pl |
|
|
|
 |
szyleczko
Milczek


Kraj:

Wiek: 44 Dołączyła: 11 Mar 2013 Posty: 37 Skąd: Poznań
Medale: Brak
|
|
|
|
 |
szyleczko
Milczek


Kraj:

Wiek: 44 Dołączyła: 11 Mar 2013 Posty: 37 Skąd: Poznań
Medale: Brak
|
|
|
|
 |
KasiaKrz
Użytkownik małomówny


Pomogła: 2 razy Wiek: 41 Dołączyła: 16 Sty 2013 Posty: 67 Skąd: Chludowo k.Poznania
Medale: Brak
|
Wysłany: Wto 13 Sty, 2015 19:11
|
|
|
Nie udzielam się na tym forum baaardzo aktywnie, ale zaglądam i podczytuję, korzystam z porad i podpowiedzi.
I pozwolę dodać od siebie kilka słów.
Wydaje mi się że spotkanie, powinno odbyć się w Gdyni, ze względu na założycielkę.
Rozumiem że lepszym miejscem byłby środek Polski pod względem sprawiedliwości dojazdu, ale powiem szczerze, kto będzie chciał przyjechać przyjedzie bez względu na odległość.
Jeśli chodzi o termin, to uważam że wrzesień jest o tyle ciężkim terminem, że jednak rozpoczyna się wówczas rok szkolny i z nim wiążę się dla wielu wiele wydatków i lepszy byłby jednak czerwiec. Poza tym wrzesień jest terminem dość odległym, a wiem z doświadczenia że dalekie planowanie nie zawsze się udaje.
Sama uczestniczyłam w kilku takich spotkaniach i je organizowałam. Co prawda nie na tak dużą skalę ale wiem, że ostatecznie wszystko rozgrywa się, klaruje w ciągu 1,5 miesiąca od spotkania. Wtedy deklaracje przyjazdu są najbardziej realne i miarodajne, i jest możliwe przygotowanie wszystkiego. Ważną kwestią jest faktycznie ilość dni i liczba potencjalnych obecnych.
a potem to samo jakoś się układa i nadchodzi czas spotkania, który bardzo szybko mija i przychodzi czas rozstania
|
|
|
|
 |
AlaJ
Użytkownik b. aktywny

Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 70 razy Wiek: 67 Dołączyła: 21 Sty 2010 Posty: 1700
Medale: 1 (Więcej...)
|
Wysłany: Wto 13 Sty, 2015 19:54
|
|
|
KasiaKrz napisał/a: |
Jeśli chodzi o termin, to uważam że wrzesień jest o tyle ciężkim terminem, że jednak rozpoczyna się wówczas rok szkolny i z nim wiążę się dla wielu wiele wydatków i lepszy byłby jednak czerwiec. Poza tym wrzesień jest terminem dość odległym, a wiem z doświadczenia że dalekie planowanie się nie udaje.
Sama uczestniczyłam w kilku takich spotkaniach i je organizowałam. Co prawda nie na tak dużą skalę ale wiem, że ostatecznie wszystko rozgrywa się, klaruje w ciągu 1,5 miesiąca od spotkania. Wtedy deklaracje przyjazdu są najbardziej realne i miarodajne, i jest możliwe przygotowanie wszystkiego. Ważną kwestią jest faktycznie ilość dni i liczba potencjalnych obecnych. |
Ponieważ mam dokładnie takie same doświadczenia, popieram Kasię. Co roku organizujemy zjazd naszej psiej fundacji. Bierzemy się za sprawę w lutym, a zjazd odbywa się końcem mają lub początkiem czerwca i wszystko jest dopięte. Zbyt odległy termin wcale nie jest dobrym pomysłem.
Kiedyś organizowaliśmy również jesienią drugi zjazd, ale zrezygnowaliśmy bo: termin początku września, że względu na pogodę jest niezły, ale przeszkadza początek roku szkolnego za to koniec września może być deszczowy i paskudny.
Tak, że uwierzcie koleżankom, które zjazdy organizowały/organizują .
|
_________________
https://picasaweb.google.com/100781043743691970700/BizuteriaFrywolitkowaAli?authkey=Gv1sRgCObsktv_1JX9-QE# |
|
|
|
 |
siebusania
Gaduła ;) malutka


Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 16 razy Wiek: 34 Dołączyła: 29 Maj 2012 Posty: 4150 Skąd: Kraków
Medale: 1 (Więcej...)
|
Wysłany: Śro 14 Sty, 2015 09:36
|
|
|
Aniu pomysł swietny, ja niestey nie moge pomoc w organizacji, gdyż sie na tym poprostu nie znam, uczestniczyc tez nie bede mogła chodzby to było 15km odemnie, poprostu tak mi sie zycie ułozyło ze na najblizszy rok zadnych wyjazdów nie moge planowac a juz koncem maja poczatkiem czerwca to wogóle.
|
_________________ malutka
moj blog: http://sznurkiani.blogspot.com/ |
|
|
|
 |
woalka


Zaproszone osoby: 1
Kraj:

Rangi dodatkowe:

Pomogła: 12 razy Wiek: 48 Dołączyła: 06 Paź 2008 Posty: 677 Skąd: Gdańsk
Medale: 1 (Więcej...)
|
Wysłany: Śro 14 Sty, 2015 10:32
|
|
|
Aniu, zrobię co w mojej mocy żeby być. Myślę, że jest to baaardzo prawdopodobne o ile spotkanie będzie w okolicach 3City.
Zbyt aktywnie w organizację raczej nie dam rady się włączyć, bo czas rozmieniam na minuty, ale chętnie będę wspierała organizację jak tylko będę mogła.
Proszę, dawaj mi znać co jest do zrobienia, to będę starała się być wsparciem dla komitetu organizacyjnego 
|
_________________ woalka
http://za-woalka.blogspot.com |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|

Ponieważ na forum pojawia się coraz więcej
materiałów, zdjęć, itp.,
proszę każdego, kto będzie miał jakiekolwiek zastrzeżenia odnośnie
naruszenia praw autorskich o kontakt ze
mną.
Postaram się jak najszybciej materiały tego typu usunąć lub jeśli to
będzie możliwe uzyskać zgodę na ich publikację.
Jednocześnie informuję, że administrator forum nie
odpowiada za treść wypowiedzi innych użytkowników,
a tym samym nie może być pociągany do odpowiedzialności za owe wypowiedzi.
maranta
 |
| Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 36 |
|
|